کد خبر : 209091
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 21:21

دانلود فیلم به موقع ۲۰۱۱

دانلود فیلم به موقع ۲۰۱۱

دانلود فیلم به موقع ۲۰۱۱ پیش‌فرض فوق‌العاده جذاب است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی اندرو نیکول، سازنده فیلم‌های علمی تخیلی بدیع مانند «Gattaca» (۱۹۹۷) و «S1mOne» (۲۰۰۲)، بار دیگر افرادی را درگیر می‌کند که زندگی‌شان به یک فناوری فراگیر وابسته است. در این صورت می‌توانند با سال‌های باقی‌مانده زندگی خود خرید، فروش و قمار

دانلود فیلم به موقع ۲۰۱۱ پیش‌فرض فوق‌العاده جذاب است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی اندرو نیکول، سازنده فیلم‌های علمی تخیلی بدیع مانند «Gattaca» (۱۹۹۷) و «S1mOne» (۲۰۰۲)، بار دیگر افرادی را درگیر می‌کند که زندگی‌شان به یک فناوری فراگیر وابسته است. در این صورت می‌توانند با سال‌های باقی‌مانده زندگی خود خرید، فروش و قمار کنند.

دانلود فیلم اینجا کلیک کن

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کن

MOVIE REVIEW: 'In Time' flirts with becoming a sci-fi classic of our time  (video)

بازار به موقع همه جا هست. در این زمین خیالی، انسان ها ساعت دیجیتال Day-Glo را روی ساعد خود دارند که سال ها، ماه ها، روزها و ساعت ها را خاموش می کند. مانند یک ساعت جمعیت است، با این تفاوت که همیشه کوچکتر می شود. با گرفتن دست و رابط، می توانم با شما زمان بارگذاری و دانلود کنم.

In Time (2011) - IMDb

دانلود به موقع ۲۰۱۱ جاستین تیمبرلیک در نقش ویل سالاس، شهروند آینده‌ای غیرقابل توضیح یا دنیای موازی بازی می‌کند (تنظیمات و لباس‌ها نسبتاً امروزی هستند)، که خود را در فرار از قانون می‌بیند. در این دنیا، مهندسی ژنتیک برای خاموش کردن ساعت بدن همه افراد در سن ۲۵ سالگی استفاده شده است. در آن زمان، آنها یک سال دیگر برای زندگی دارند، اما می توانند کار کنند یا معاملات بیشتری انجام دهند – یا مرتکب جنایت شوند. محدودیت ۲۵ ساله تأثیر عجیبی داشت که همه را کم و بیش به یک سن می رساند، که این موضوع را توضیح می دهد که اولیویا وایلد جذاب به عنوان مادر ویل است.

فیلم به موقع ۲۰۱۱ یک روز، ویل با مردی به نام هنری همیلتون (مت بومر) گفتگو می کند، که توضیح می دهد که ۱۰۰ سال سن دارد و یک قرن دیگر در بانک زندگی می کند. او از زندگی خسته شده است. گفتگوی آنها به عمق فلسفی کشیده می شود، تا جایی که هر دو به خواب می روند. ویل با یک قرن بیشتر در ساعت خود بیدار می شود و از پنجره به بیرون نگاه می کند تا هنری را ببیند که برای پریدن از روی پل آماده می شود. او می دود تا جلوی او را بگیرد، خیلی دیر شده است و توسط دوربین امنیتی دستگیر می شود و او را مظنون به مرگ مرد می کند.

Review: In Time Is Tepid Sci-Fi With an 'Occupy' Message | WIRED

این طرح اکنون سیلویا ویس (آماندا سایفرید)، دختر ثروتمندترین مرد زنده، فیلیپ ویس (وینسنت کارتایزر) را در هم می‌پیچد که قرن‌های ناگفته‌ای را در ساعت خود دارد و اساساً جاودانه است. اما در مورد طرح داستان کافی است.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق در ایران

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح