کد خبر : 209120
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 19:44

دانلود فیلم جوخه انتحار ۲۰۲۱

دانلود فیلم جوخه انتحار ۲۰۲۱

دانلود فیلم جوخه انتحار ۲۰۲۱ بسیاری فیلم «جوخه انتحار» ساخته جیمز گان را به عنوان یک واژگونی آینه ای سرگرم کننده از آثار نویسنده/کارگردان با «نگهبانان کهکشان» خواهند دید. به هر حال، این مجموعه دیگری از قهرمانان ضعیف است که برای شکست دادن یک دشمن بین ستاره ای بر همه شانس ها غلبه می کنند.

دانلود فیلم جوخه انتحار ۲۰۲۱ بسیاری فیلم «جوخه انتحار» ساخته جیمز گان را به عنوان یک واژگونی آینه ای سرگرم کننده از آثار نویسنده/کارگردان با «نگهبانان کهکشان» خواهند دید. به هر حال، این مجموعه دیگری از قهرمانان ضعیف است که برای شکست دادن یک دشمن بین ستاره ای بر همه شانس ها غلبه می کنند.

دانلود فیلم اینجا کلیک کن

دانلود زیرنویس اینجا کلیک کن

The Suicide Squad movie review: Politics of this DC film packs a punch |  Movie-review News, The Indian Express

«نگهبانان برای بزرگسالان» کاملاً نادرست نیست. با این حال، تأثیر اصلی بر این کمدی اکشن هوشمندانه، Starlord نیست، بلکه The Toxic Avenger است. گان حس شوخ طبعی فیلم B و سطح خشونت وقیحانه بزرگسالانه را که در سال ۱۹۹۰ با تروما انترتینمنت تقویت کرد را به اولین اقتباس خود از دی سی آورد و حتی به مربی خود لوید کافمن یک نقش کوتاه را ارائه داد. فقط مردی که «ترومئو و ژولیت» را نوشت می‌توانست چیزی به این غم‌انگیز، شرورانه و غیرقابل عذرخواهی ارائه دهد و دنیای DC برای آن بهتر است.

The Suicide Squad movie review (2021) | Roger Ebert

گان هوشمندانه از بسیاری از مشکلات صحنه‌های ابتدایی برداشت دیوید آیر در این گوشه از دنیای DC با انداختن ده‌ها یا چند کاراکتر در اکشن اجتناب می‌کند (در نتیجه به ما تکرار آن ساعت یا چند مقدمه از شلیک اشتباه آیر را نمی‌دهد. ). برای ثبت، این یک نوع نیمه دنباله، نیمه راه‌اندازی مجدد است که در آن برخی از بازیگران همان شخصیت‌ها را بازی می‌کنند، اما همچنین یک فیلم مستقل است. شما واقعاً نیازی به دیدن Ayer ندارید (و احتمالاً نباید آن را ببینید) اما این یک شروع کاملاً تازه نیست.

فیلم جوخه انتحار ۲۰۲۱ برای مثال، ویولا دیویس یکی از افرادی است که از آخرین فیلم بازگشته است، بار دیگر نقش آماندا والر، رئیس گروهی به نام Task Force X را بازی می کند. او مسئول چیزی است که اساساً Suicide Squad، مجموعه ای از جنایتکاران فوق العاده قدرتمند است. با تراشه هایی که در پشت سرشان جاسازی شده بود به نبرد فرستاده شدند. برو از ماموریت برو بوم. کاری را که به شما گفته می شود انجام ندهید، برو بوم. به والر اشتباه بگو، برو بوم. اکثر این ضد قهرمانان برنمی گردند. از این رو، نام.

The Suicide Squad' Review: DC's Best Movie In Years

دانلود جوخه انتحار ۲۰۲۱ والر خدمه ای را جمع آوری کرده است تا از ساحل جزیره ای در آمریکای جنوبی به نام کورتو مالتی پیاده شوند. این فیلم توسط ریک فلگ کاریزماتیک (یک جوئل کینامن کاملاً قهرمان، که در اینجا بسیار مؤثرتر استفاده شده است) و هارلی کوئین (مارگو رابی) که همیشه پیچ خورده رهبری می شود، اما همچنین شامل افرادی مانند کاپیتان بومرنگ (جای کورتنی)، بلکگارد (پیت دیویدسون)، تی دی کی می شود. (Nathan Fillion)، Javelin (Flula Borg)، Mongal (Mayling Ng)، و سوخت کابوس به نام Weasel (Sean Gunn) که یک راسو با چشمان درشت، شش فوت، خوب، است. در اولین ماموریت خود به کورتو مالتی می رود، Savant (Gunn معمولی Michael Rooker) که در ابتدا به نوعی فیلم را رهبری می کند.

 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق در ایران

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح