کد خبر : 209526
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 22:09

دانلود فیلم Easy A 2010 با زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم Easy A 2010 با زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم Easy A 2010 با زیرنویس چسبیده  “Easy A” یک حد وسط جذاب برای پرهیز مطلق ارائه می دهد: با کسی نخوابید، اما بگویید که خوابیدید. این یک کمدی خنده دار و جذاب است که اما استون آشنا اما دست کم گرفته شده را می گیرد و به اعتقاد من او را تبدیل به

دانلود فیلم Easy A 2010 با زیرنویس چسبیده  “Easy A” یک حد وسط جذاب برای پرهیز مطلق ارائه می دهد: با کسی نخوابید، اما بگویید که خوابیدید. این یک کمدی خنده دار و جذاب است که اما استون آشنا اما دست کم گرفته شده را می گیرد و به اعتقاد من او را تبدیل به یک ستاره می کند. تا زمانی که بازیگران با نقش مناسب هماهنگ نشوند، هرگز نمی‌توانیم آنها را کاملاً واضح ببینیم.

برای دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

Easy A (2010) - Movie Review / Film Essay

دانلود فیلم Easy A 2010 با زیرنویس چسبیده استون مظهر الیو پندرگاست، دختری است که در دبیرستان شرقی اوجای هیچ کس چندان متوجه آن نمی شود. بزرگترین شگفتی در مورد این مدرسه (به غیر از اینکه اوجای شرقی وجود دارد) این است که از دست دادن باکرگی در دبیرستان رسوایی است. من در تعمیم تردید دارم، اما گمان می کنم چنین چیزی در شرق اوجای و جاهای دیگر بی سابقه نیست. من آن را توصیه نمی کنم. من فقط می دانم آنچه به من گفته شده است.

Easy A' (2010) – Movie Review – The Film Ratings

دانلود Easy A 2010 با زیرنویس چسبیده این یک قاعده است که در تمام کمدی‌های مربوط به باکرگی، به دوریس دی و مدت‌ها قبل از آن، سوء تفاهم‌های عظیمی در میان است و باکرگی به‌طور معجزه‌آسایی در پایان زنده می‌ماند. در این مورد، اولیو به سادگی خجالت می‌کشد اعتراف کند که یک آخر هفته تمام را در خانه تنها گذرانده است، بنابراین او یک داستان احمقانه درباره از دست دادن باکرگی خود را برای یک پسر دانشگاهی تعریف می‌کند. به نظر می رسد امن است. هیچ کس در مدرسه او را نمی شناسد. اما او توسط ماریان (آماندا باینز)، یک نوع مذهبی خودپسند شنیده می شود که داستان را به عنوان درس شیئی برای دختران متعصب می گذراند: مثل اولیو به یک زن افتاده تبدیل نشو.

Easy A (2010) – Striking Film Reviews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق در ایران

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح