کد خبر : 209625
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 15:53

لپ تاپ Red Magic Titan 16 Pro در سطح بین المللی عرضه می شود

لپ تاپ Red Magic Titan 16 Pro در سطح بین المللی عرضه می شود

رد مجیک ماه گذشته از لپ تاپ Titan 16 Pro برای بازار چین رونمایی کرد و اکنون به بازارهای بین المللی پرش کرده است. نسخه بین المللی به هر دلیلی Eclipse نامیده می شود، بنابراین نام کامل، ما فرض می کنیم، Red Magic Titan 16 Pro Eclipse است. فقط از زبان خارج می شود، اینطور

Red Magic Titan 16 Pro laptop launches internationally

رد مجیک ماه گذشته از لپ تاپ Titan 16 Pro برای بازار چین رونمایی کرد و اکنون به بازارهای بین المللی پرش کرده است. نسخه بین المللی به هر دلیلی Eclipse نامیده می شود، بنابراین نام کامل، ما فرض می کنیم، Red Magic Titan 16 Pro Eclipse است. فقط از زبان خارج می شود، اینطور نیست؟

قرار است در ۲۹ آگوست در فروشگاه آنلاین خود Red Magic با قیمت ۱۶۹۹ دلار / ۱۷۵۹ یورو / ۳۵۹۹۹ دلار مکزیک در دسترس قرار گیرد. از ۲۲ آگوست تا ۲۹ آگوست، در اروپا، مکزیک و ایالات متحده، “پیشنهاد محدود روزانه” در وب سایت این شرکت وجود خواهد داشت.

لپ تاپ Red Magic Titan 16 Pro در سطح بین المللی عرضه می شود
شما می توانید مبلغ ۹۹ دلار را به لپ تاپ واریز کنید که به شما امکان دسترسی به اولین دسته از دستگاه ها را می دهد. شما همچنین “لوازم جانبی رایگان به ارزش ۱۹۹ دلار” را دریافت خواهید کرد، اما باید حدس بزنید که آنها چه هستند زیرا برند هنوز این اطلاعات را فاش نکرده است.

Red Magic Titan 16 Pro Eclipse دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است. Red Magic این واقعیت را تبلیغ می کند که ۱۰۰٪ فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد و زمان پاسخگویی ۳ میلی ثانیه و پشتیبانی از G-Sync را دارد.

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق در ایران

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح