چگونه ایده برای اسپین آف به وجود آمد؟ کارگردان ایشیزاکی به عقب نگاه می کند

[ad_1] در مصاحبه ای با GamesRadar ، مدیر بازی Junya Ishizaki با “Elden Ring: Nightreign” وارد کار شد. در میان چیزهای دیگر ، وی در مورد چگونگی ایجاد ایده برای اسپین آف تعاونی صحبت کرد. این هفته با ظاهر می شود “حلقه الدن: Nightfreign” آخرین پروژه از نرم افزار. استودیوی ژاپنی با
[ad_1]
در مصاحبه ای با GamesRadar ، مدیر بازی Junya Ishizaki با “Elden Ring: Nightreign” وارد کار شد. در میان چیزهای دیگر ، وی در مورد چگونگی ایجاد ایده برای اسپین آف تعاونی صحبت کرد.
این هفته با ظاهر می شود “حلقه الدن: Nightfreign” آخرین پروژه از نرم افزار. استودیوی ژاپنی با “Nighte” مسیرهای جدیدی را طی می کند و این بار به یک ماجراجویی Roguelike تعاونی متکی است.
اما چگونه ایده برای اسپین آف چگونه به وجود آمد؟ جونیا ایشیزاکی مدیر بازی مسئول در گفتگو با این سؤال پاسخ داد بازیگرانبشر همانطور که ایشیزاکی فاش می کند ، این ایده برای اولین بار به عنوان بخشی از کار وارد شد “Dark Souls 3” روی حتی در آن زمان ، مدیر بازی در مورد مفهوم a فکر کرد “Dark Souls” پس از آن بیشتر روی تجربه تعاونی تمرکز می کند.
با این حال ، در آن زمان ، همانطور که ایشیزاکی تأکید کرد ، بیش از ایده های سست یا مفاهیم کمتری رخ نداد.
چگونه Elden Ring ایده ها را با هم جمع کرد
به گفته ایشیزاکی ، شروع تولید کامل “حلقه الدن” تضمین می کند که ایده ها و مفاهیم موجود در سر او جمع شده اند. اندازه جهان از “حلقه الدن”وی گفت ، و همچنین انواع سلاح ها و مخالفانی که بازی را ارائه می دهند.
مدیر بازی ادامه داد: “البته ، این ایده ها فقط زمانی که الدن رینگ در حال تولید کامل بود ، تلفیق می شد و همه چیز در ذهن من شکل می گرفت.”
مدیر بازی گفت: “دامنه دنیای الدن رینگ ، تنوع مخالفان ، تنوع سلاح ها ، انواع بازیکن ایجاد می شود. همه اینها مانند یک نقطه شروع واقعاً خوب برای ساختن این ایده ها و توسعه بیشتر آنها احساس می شود. این تقریباً برنامه چگونگی به وجود آمدن مفهوم این بازی است.”
هیدتاکا میازاکی ، رئیس جمهور از نرم افزار و مدیر “حلقه الدن” ، از ایشیزاکی خواست تا نقش مدیر را به عهده بگیرد. ایشیزاکی گفت: “اما وقتی او این ایده را داشت ،” من هیچ ایده ای نداشتم که بتوانم در آن زمان کارگردان باشم. من فقط فکر می کردم که این می تواند برای ما جالب باشد. “
آیا اسپین آف بازیگوشانه متقاعد می کند؟
“Elden Ring: Nightreign” در تاریخ ۳۰ مه ۲۰۲۵ و در پایان هفته برای رایانه های شخصی ، PS4 ، PS5 ، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر می شود. در اجرا به انتشار ، ما به رتبه بندی آزمون بین المللیبشر این موارد روشن می کند که اسپین آف نمی تواند کاملاً با “حلقه الدن” موفق باشد ، اما هنوز هم با یک Metoscore از ۷۸ نگاه می کند.
البته ، ما همچنین عنوان جدید نرم افزار را برای شما بررسی کردیم. در آزمون دقیق ما بگذارید به شما بگوییم که نقاط قوت بازیگوش در کجا نهفته است و در کدام مناطق “nightreign” کاملاً قانع نشده است.
گزارش های بیشتر در مورد Elden Ring Nightreign.
در انجمن پلی استیشن در مورد این اخبار بحث کنید
پیوندها به آمازون ، Media Markt ، Saturn و برخی از فروشندگان دیگر معمولاً پیوندهای وابسته هستند. هنگام خرید ، ما یک کمیسیون کوچک دریافت می کنیم که می توانیم صفحه قابل استفاده رایگان را تأمین کنیم. شما هیچ مضراتی ندارید.
[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰