Death Stranding 2: “نه چندان بزرگ”

[ad_1] “Death Stranding 2” ماه آینده برای PS5 منتشر می شود ، در حالی که سلف برای PS4 آزاد شد. در مصاحبه ای ، مدیر فنی توسعه دهنده Kojima Productions اکنون در مورد تفاوت های کنسول ها صحبت کرد – و توضیح داد که این پرش “آنقدر بزرگ نیست”. مزایای دیگری برای این کار
[ad_1]
“Death Stranding 2” ماه آینده برای PS5 منتشر می شود ، در حالی که سلف برای PS4 آزاد شد. در مصاحبه ای ، مدیر فنی توسعه دهنده Kojima Productions اکنون در مورد تفاوت های کنسول ها صحبت کرد – و توضیح داد که این پرش “آنقدر بزرگ نیست”. مزایای دیگری برای این کار وجود دارد.
در حالی که تفاوت های فنی و گرافیکی کنسول های قبلی هنوز هم بسیار زیاد بود ، اما یک بار شناخته شده “اثر WOW” به طور فزاینده ای غایب می شود. سرانجام ، PS5 Pro نشان داد که زمان پرش فنی بزرگ به آرامی تمام می شود می تواند باشد و مدیر سابق پلی استیشن شاون لیدن نیز در دسامبر گذشته توضیح داد که واقعی است پرش های تولید گرافیکی دیگر انتظار نمی رود هستند
این هم اکنون بیانیه ای از Akio Sakamoto است که در حال حاضر در موقعیت مدیر فنی در Kojima Productions قرار دارد “Death Stranding 2” برای PS5 کار می کند. در گذشته ، او همچنین در سلف شرکت داشت که هنوز برای PS4 آزاد شده بود. بر این اساس ، او می تواند تفاوت های بین دو کنسول را به ویژه طبقه بندی کند. ارزیابی او: پرش “آنقدر بزرگ نیست”.
PS5 توسعه “کارآمدتر” را امکان پذیر می کند
ساکاموتو گفت که در مصاحبه با مجله Edge (از طریق بازیگران). وی در پاسخ به این سؤال که تیم توسعه می تواند با PS5 ، که قبلاً با PS4 امکان پذیر نبود ، به چه چیزی دست یابید ، توضیح داد که پرش دیگر به اندازه PS1 در PS2 نیست ، اما کار PS5 در هر صورت کارآمدتر بود.
ساکاموتو گفت: “بارزترین پیشرفت فن آوری کاهش زمان بارگذاری است ، اما رک و پوست کنده ، تفاوت بین دو سیستم سخت افزاری چندان بزرگ نیست.” “این بیشتر در مورد این واقعیت است که برای دستیابی به اهداف مشابه روشهای کارآمدتری در PS5 وجود دارد.”
وی اظهار داشت: “این بدان معنی است که هنرمندان ما هنگام شکل گیری دنیای بازی محدودتر هستند و دیگر نیازی به کار مداوم بر روی راه حل های دور زدن برای سطح نیستند. با این حال ، این آزادی همچنین اثرات و چالش های فنی را برای برنامه نویسان به همراه داشته است. می توان گفت که هنرمندان اکنون از کنترل خارج شده اند.”
دو حالت گرافیکی و بهینه سازی برای PS5 Pro
در مورد جزئیات فنی در مورد “Death Stranding 2” ، افراد مسئول تولیدات کوجیما تاکنون ساکت بوده اند. با این حال ، اولین پیش نمایش ها حاکی از آن است که بازیکنان احتمالاً به طور معمول بین دو حالت گرافیکی می توانید انتخاب کنید: عملکرد و کیفیت. در حالی که ۶۰ فریم اول در هر هدف دوم ، نوع دوم باید وضوح بالاتری را ارائه دهد و جزئیات بهبود یافته باشد.
اطلاعات خاص احتمالاً در آینده نزدیک دنبال خواهد شد ، از این گذشته ، انتشار بازی باقی می ماند دیگر مدت زیادی در آمدن نیستبشر علاوه بر این ، “Death Stranding 2” نیز برای PS5 Pro بهینه شده و احتمالاً بهترین رقم را در کنسول قدرتمند سونی کاهش می دهد. علاوه بر این ، نباید فراموش شود: در حال حاضر “Death Stranding” در نوامبر ۲۰۱۹ ، گرافیکی چشمگیر با PS4 که روی صفحه نمایش قرار گرفته است.
“Death Stranding 2” در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۵ به طور انحصاری برای PS5 منتشر می شود. اگر می خواهید دو روز قبل از ماجراجویی شروع کنید ، می توانید به نسخه Digital Deluxe Edition بروید نسخه کلکسیونر گریف ، هر دو دسترسی زودهنگام را ارائه می دهند. از ۲۲ مه ، پیش از محدوده های محدود DualSense im “Death Stranding 2” -designاین به موقع برای انتشار بازی ظاهر می شود.
گزارش های بیشتر در مورد Death Stranding 2.
در انجمن پلی استیشن در مورد این اخبار بحث کنید
پیوندها به آمازون ، Media Markt ، Saturn و برخی از فروشندگان دیگر معمولاً پیوندهای وابسته هستند. هنگام خرید ، ما یک کمیسیون کوچک دریافت می کنیم که می توانیم صفحه قابل استفاده رایگان را تأمین کنیم. شما هیچ مضراتی ندارید.
[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰