کد خبر : 209498
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 21:30

دانلود فیلم تاریکی حاکم است ۲۰۱۸ با زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم تاریکی حاکم است ۲۰۱۸ با زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم تاریکی حاکم است ۲۰۱۸ با زیرنویس چسبیده از کارگردان فیلم Haunting on Cellblock 11 (اندرو پی جونز) و با بازی کاسپر ون دین، زکری مورن، لینارا واشنگتن و جنیفر ونگر. در ۷ جولای ۲۰۱۸، Wild Eye Releasing اولین نمایش Darkness Reigns را در VOD خواهد داشت! برای دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا

دانلود فیلم تاریکی حاکم است ۲۰۱۸ با زیرنویس چسبیده از کارگردان فیلم Haunting on Cellblock 11 (اندرو پی جونز) و با بازی کاسپر ون دین، زکری مورن، لینارا واشنگتن و جنیفر ونگر. در ۷ جولای ۲۰۱۸، Wild Eye Releasing اولین نمایش Darkness Reigns را در VOD خواهد داشت!

برای دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

Darkness Reigns (Movie Review) - Cryptic Rock

یک فیلم ترسناک به سبک فیلم‌های یافت شده (هیجانی کنایه‌آمیز)، یک گروه فیلم‌برداری را می‌بیند که در یک هتل به ظاهر خالی از سکنه تیراندازی می‌کنند. فیلمبرداری شده از دیدگاه یک فیلمساز جوان که در حال فیلمبرداری برای پشت صحنه قسمت نهایی دی وی دی است. فقط چیزهای معمولی، مصاحبه بازیگران، آرایش و دارایی های شیطانی.

فیلم تاریکی حاکم است ۲۰۱۸ با زیرنویس چسبیده هتل مورد بحث در ابتدا چندان شوم به نظر نمی رسد، اما در یک لحظه شوک/پرش به خوبی انجام شده، حضور خود را به سبکی تماشایی نشان می دهد. درها بسته می شوند و بیشتر خدمه در یک لحظه از بین می روند و بازیگران اصلی را ترک می کنند تا راهی برای خروج پیدا کنند.

Zornheym - Where Hatred Dwells And Darkness Reigns Review | Angry Metal Guy

نجات‌یافته‌ها اتاق به اتاق می‌روند و پدیده‌های وحشتناکی را تجربه می‌کنند که در واقع ضربه‌ای به آن وارد است. اعتبار در جایی که اعتبار دارد، Darkness Reigns لحظات مؤثر و ترسناکی دارد. نکات برجسته عبارتند از یکی از خدمه پیدا کردن مادر مرده خود در یکی از اتاق خواب ها و در نتیجه یک سکانس واقعاً ترسناک و یک صحنه اتاق بار که به وضوح از The Shining الهام گرفته شده است.

همه چیز بسیار لذت بخش است، اگر بتوانید از مشکلات معمولی که با این سبک فیلمبرداری مواجه می شویم، بگذرید. اگرچه، هیچ جا به اندازه بسیاری دیگر در ژانر found-footage بد نیست، اما عملکرد ثابت و لرزان دوربین همچنان ناامید کننده است.

دانلود تاریکی حاکم است ۲۰۱۸ با زیرنویس چسبیده بازی خوب و یک چرخش واقعاً سرگرم کننده توسط کاسپر ون دین که خودش را بازی می کند، جعبه دیگری را نشان می دهد. متاسفانه فیلم تا یک سوم پایانی تمام می شود. آشکارسازی شیطان عالی نیست و یک پیچ و تاب کاملاً ثابت می‌شود که منجر به پایانی طولانی می‌شود.

Darkness Reigns (2018) - IMDb

حیف است که Darkness Reigns در بیشتر زمان اجرای خود بسیار سرگرم کننده است و لحظاتی دلچسب دارد. در فیلم‌های مدرن شبح‌آلود/ماوراءالطبیعه/هیجان‌انگیز که خودش چشمگیر است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق در ایران

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح