کد خبر : 209344
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 21:10

دانلود فیلم تبدیل شوندگان ظهور جانوران ۲۰۲۳ با زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم تبدیل شوندگان ظهور جانوران ۲۰۲۳ با زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم تبدیل شوندگان ظهور جانوران ۲۰۲۳ با زیرنویس چسبیده هنوز هم فیلمی درباره ربات‌های فضایی غول‌پیکر است که با زباله‌ها صحبت می‌کنند و با یکدیگر برخورد می‌کنند، اما «ترانسفورمرز: ظهور جانوران» بهتر از اکثر فیلم‌های این مجموعه است. برای دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید این جدیدترین بازی عجیب تابستانی که بر

دانلود فیلم تبدیل شوندگان ظهور جانوران ۲۰۲۳ با زیرنویس چسبیده هنوز هم فیلمی درباره ربات‌های فضایی غول‌پیکر است که با زباله‌ها صحبت می‌کنند و با یکدیگر برخورد می‌کنند، اما «ترانسفورمرز: ظهور جانوران» بهتر از اکثر فیلم‌های این مجموعه است.

برای دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

Transformers: Rise of the Beasts' reviews: Critics and fans disagree -  GoldDerby

این جدیدترین بازی عجیب تابستانی که بر اساس اسباب‌بازی‌های هاسبرو ساخته شده است، به اوج لذت‌بخش «بامبل‌بی» در سال ۲۰۱۸ نمی‌رسد. اما به مراتب برتر از پنج فیلم پرفروش مایکل بی است که بین سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۷ کارگردانی کرد. استیون کپل جونیور (” Creed II”) این بار کنترل را در دست می گیرد و تمرکز روایی و انسجام بصری را به ارمغان می آورد که به طرز تاسف باری در گذشته فاقد آن بوده است. شما در واقع می‌توانید آنچه را که در سکانس‌های اکشن غول‌پیکر اتفاق می‌افتد، ببینید، که همیشه یک مزیت است.

فیلم تبدیل شوندگان ظهور جانوران ۲۰۲۳ با زیرنویس چسبیده طرفداران دیرینه احتمالاً از نوستالژی دوران کودکی دیدن دوباره این شخصیت های دوست داشتنی لذت خواهند برد. علاوه بر Autobots – به رهبری Optimus Prime و صداپیشگی پیتر کالن با امضای جاذبه او – “Rise of the Beasts” همچنین دارای ماکسیمال هایی از مجموعه تلویزیونی “Transformers: Beast Wars” و شرورهای بین کهکشانی مختلف است که دستورات سیاره را انجام می دهند. بلعیدن Unicron (کولمن دومینگو). همه آنها به دنبال همان مک گافینی دوهیکی باستانی هستند که فوق العاده قدرتمند است و می تواند صدمات زیادی به بار آورد.

Transformers: Rise of the Beasts movie review (2023) | Roger Ebert

اما چیزی که «Rise of the Beasts» را برای همه دلپذیر می‌کند، این واقعیت است که مراقبت شگفت‌انگیزی از انسان‌هایی که در میان این نبرد حماسی بین خیر و شر به دام افتاده‌اند، نشان می‌دهد. این یک چیز نادر در این مجموعه است که بیشتر به خاطر انواع بی مزه و شوخی های ناله آور فیلم های خلیج شناخته می شود. فیلمنامه ای که به پنج نفر اعتبار داده شده است، به آنتونی راموس و دومینیک فیشبک دوست داشتنی این فرصت را می دهد تا شخصیت هایی را خلق کنند که حتی ممکن است به آنها اهمیت دهیم.

و بله، ذاتاً متناقض به نظر می رسد که بگوییم: “من دوست دارم انسانیت بیشتری در فیلمم درباره موجودات ماورایی که وانمود می کنند ماشین و کامیون هستند.” اما این همان چیزی است که «ظهور جانوران» و «بامبل‌بی» ساخته دهه ۸۰ تراویس نایت را متمایز می‌کند.

Review: Transformers: Rise of the Beasts – the people's critic

دانلود تبدیل شوندگان ظهور جانوران ۲۰۲۳ با زیرنویس چسبیده این دقیقاً دنباله‌ای برای «بامبل‌بی» نیست، اما بلافاصله پس از آن در سال ۱۹۹۴ و قبل از رویدادهای اولین «تبدیل شوندگان» آغاز شد. بنابراین به نوعی یک پیش درآمد و نوعی راه اندازی مجدد است. هر چه که باشد، در یک شهر غم انگیز و پیش از جولیانی نیویورک اتفاق می افتد، جایی که راموس، نوح دیاز، یک متخصص سابق الکترونیک نظامی است که به دنبال کار برای حمایت از خانواده اش است. این شامل برادر کوچکتر شایان ستایش او، کریس (دین اسکات وازکز) است که از یک بیماری مزمن رنج می برد. در همان زمان، در موزه‌ای در جزیره الیس، النا فیش‌بک می‌جنگد تا خود را به‌عنوان یک متخصص مصنوعات ثابت کند که فراتر از سال‌هایش دانش دارد. اینها هر دو جوان رنگین پوست هستند که مکرراً توسط افراد عمدتاً سفیدپوست مسئول دست کم گرفته می شوند و به حاشیه رانده می شوند، که بیشتر از آنچه که معمولاً در این فیلم ها می بینیم، زمینه و انتقاد اجتماعی را فراهم می کند.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق در ایران

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح