کد خبر : 209391
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 21:50

دانلود فیلم خاطرات پرستار بچه ۲۰۰۷ با زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم خاطرات پرستار بچه ۲۰۰۷ با زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم خاطرات پرستار بچه ۲۰۰۷ با زیرنویس چسبیده «خاطرات پرستار بچه» که شاید بهتر عنوان «آتش دایه ها» را داشته باشد، از دیدگاه یک فارغ التحصیل باهوش کالج روایت می شود که به طور تصادفی توسط یک خانواده ثروتمند منهتن به عنوان پرستار بچه استخدام می شود. او پس از مطالعه انسان‌شناسی و رشد

دانلود فیلم خاطرات پرستار بچه ۲۰۰۷ با زیرنویس چسبیده «خاطرات پرستار بچه» که شاید بهتر عنوان «آتش دایه ها» را داشته باشد، از دیدگاه یک فارغ التحصیل باهوش کالج روایت می شود که به طور تصادفی توسط یک خانواده ثروتمند منهتن به عنوان پرستار بچه استخدام می شود. او پس از مطالعه انسان‌شناسی و رشد کودک در دانشگاه نیویورک، به طور ایده‌آل برای مطالعه خانواده X و موضوع آن، گرییر ایکس ۵ ساله، آماده است و فیلم مانند نتایج یک مطالعه تحقیقاتی ارائه می‌شود.

برای دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

The Nanny Diaries 2007 Film | Scarlett Johansson, Laura Linney - YouTube

در واقع، با بهترین صحنه‌اش آغاز می‌شود، زیرا دایه (اسکارلت جوهانسون) از موزه تاریخ طبیعی بازدید می‌کند و دیوراماهایی را توضیح می‌دهد که مدل‌های واقعی از بومیان Upper East Side را نشان می‌دهد که در زیستگاه‌های طبیعی‌شان دیده می‌شود. یکی از این نمایشگاه ها زنده می شود: Xs. خانم ایکس (لورا لینی) که با زایمان حقوق خود را پرداخت کرده است، اکنون برای دیدن او در مرحله مراقبت به پول بستگی دارد. آقای ایکس (پل جیاماتی) یک زحمتکش معتاد به کار در زمینه پول است که با هم رابطه جنسی برقرار می کند که به همسرش اجازه می دهد زمان با ارزش خرید را آزاد کند. و گریر کوچولو ویژگی‌های ریشه‌دار والدینش را به ارث برده است. او اکتسابی، پرخاشگر، فریبنده و خواستار است. همچنین یک پسر کوچک غمگین.

The Nanny Diaries - Rotten Tomatoes

فیلم خاطرات پرستار بچه ۲۰۰۷ با زیرنویس چسبیده دایه که نام اصلی اش آنی است، با نجات جان گریر پس از دور شدن از مادرش در پارک مرکزی، این کار را به دست آورد. آنی می‌گوید او «آنی» است، خانم ایکس «دایه» را می‌شنود و نتیجه می‌گیرد که آنی یک پرستار بچه است، با این فرض که دایه هم شرح شغل و هم یک نام است. حتی قصاب خشک کن افسانه ای سه بلوط، میش، “اد” نامیده می شد، نه “قصاب” و هیچ جا ژامبون دودی بهتری پیدا نمی کنید.

خانم ایکس به خرید بهترین ها از جمله پرستار بچه ها افتخار می کند. اگرچه اکثر پرستاران تحت غربالگری قرار می گیرند که باعث افتخار اداره امنیت حمل و نقل می شود، به نظر می رسد که صلاحیت اصلی پرستار این است که او یک پرستار بچه با تجربه است. همچنین، البته، این که او شبیه اسکارلت جوهانسون است، و استخدام یک پرستار بچه که شبیه یک ستاره سینما است، یک نماد وضعیت برای هر خانواده است.

The Nanny Diaries

دانلود خاطرات پرستار بچه ۲۰۰۷ با زیرنویس چسبیده این فیلم از یک کتاب پرفروش اقتباس شده است که توسط من خوانده نشده است، توسط فارغ التحصیلان واقعی نیویورک و گاهی پرستاران اما مک لافلین و نیکولا کراوس نوشته شده است، و شایعه شده که بر اساس برخی از مشاهدات میدانی آنها ساخته شده است. از چشم دایه، ما قوانین حاکم بر لباس، مد، تجارت، سرگرمی و مصرف آشکار را در همان دنیایی می بینیم که به طور خاطره انگیزی توسط تام وولف در “آتش غرور” به تصویر کشیده شد.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق در ایران

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح