کد خبر : 209494
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 21:25

دانلود فیلم در میان زندگان ۲۰۲۲ با زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم در میان زندگان ۲۰۲۲ با زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم در میان زندگان ۲۰۲۲ با زیرنویس چسبیده بدون غواصی در اسپویلر، در اینجا چند نمونه سریع آورده شده است. در یک نقطه، هری را می بینید که یکی از افراد آلوده را با چراغ قوه بیرون می کند. نکته دیگر، در اوایل، ما می بینیم که چگونه حتی بریدگی های جزئی یک معامله

دانلود فیلم در میان زندگان ۲۰۲۲ با زیرنویس چسبیده بدون غواصی در اسپویلر، در اینجا چند نمونه سریع آورده شده است. در یک نقطه، هری را می بینید که یکی از افراد آلوده را با چراغ قوه بیرون می کند. نکته دیگر، در اوایل، ما می بینیم که چگونه حتی بریدگی های جزئی یک معامله بزرگ در نظر گرفته می شود، جایی که برای جلوگیری از نفوذ هر چیزی، آن را با نوار چسب سنگین می پوشانیم. مانند کوسه‌ها، بوی خون تازه این دویدن آلوده را به ارمغان می‌آورد و در طول فیلم به روش‌های منظمی از آن استفاده می‌شود (که در اینجا آن را خراب نمی‌کنم).

برای دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

AMONG THE LIVING (2021) Review of British infection horror - MOVIES and  MANIA

این جهان سازی بسیار ظریف تر از آن چیزی است که ما در بسیاری از این نوع فیلم های زامبی به آن عادت کرده ایم. معمولاً فیلم قبلاً انتظار داشت بینندگان قوانین کلی زامبی‌ها/آلوده‌ها را بدانند، یا اینکه شخصیت خاصی دارند همه چیز را برای شما تعریف می‌کنند. این یک داستان بصری خوب را ایجاد کرد که کارگردان در چند راه دیگر نیز از آن استفاده می کند.

فیلم در میان زندگان ۲۰۲۲ با زیرنویس چسبیده به هر حال، لیلی در طول سفر آنها به لطف تله انفجاری مجروح می شود و مجبور می شوند به یک مرد بزرگتر به نام کارل (جرج نیوتن) و یک کودک خردسال به نام تام (لئون ورسی) پناه ببرند. در مقایسه با سفرهای قبلی آنها، زندگی در یک کابین در حالی که لیلی بهبود می یابد (و با بچه ای نزدیک به سن خودش بازی می کند)، به نظر می رسد. با این حال به نظر می رسد چیزی در مورد کارل…

صادقانه بگویم، نمی توانم خیلی بیشتر در مورد داستان کلی صحبت کنم. اگر به تماشای علاقه دارید، نمی‌خواهم همه چیز را خراب کنم، اما این به بزرگ‌ترین مشکل من از فیلم به طور کلی خلاصه می‌شود: واقعاً داستانی وجود ندارد.

Among the Living - Rotten Tomatoes

علیرغم اینکه صحبت از نحوه سفر آنها به محل زندگی پدرشان است، به نظر نمی رسد که هدف فیلم واقعاً این باشد. در عوض، Among the Living بیشتر شبیه به برشی از داستان زندگی در این دنیای زامبی است. ما تنش‌هایی را در مورد کارل می‌بینیم که یک تهدید بالقوه است، اما نحوه توسعه آن روشن می‌کند که تمرکز اصلی داستان نیز این نیست.

دانلود در میان زندگان ۲۰۲۲ با زیرنویس چسبیده در هر صورت، به نظر می رسد “طرح” در مورد هری است که باید یاد بگیرد آنچه را که باید در این دنیای جدید انجام شود، انجام دهد. او با برخی معضلات اخلاقی مواجه است که منحصر به شرایط این دنیاست، و بین اینکه هنوز احساس کند یک فرد شایسته است و کاری که برای زنده نگه داشتن خواهرش باید انجام دهد، کشمکش وجود دارد. به این ترتیب، فیلم بیشتر درام است تا ضرب وشتم زامبی‌ها (سکانس‌های اکشن و حتی گور نسبتاً ضعیف هستند).

در نوع خود جالب و با طراوت است. اما باز هم، همه اینها در برشی از سکانس های زندگی که به یک داستان کلی ساخته نمی شوند، نمایش داده می شود.

اشتباه نکنید، من هیچ وقت حوصله تماشای فیلم را نداشتم. شخصیت‌ها و چگونگی توسعه این جهان توسط سازندگان، مرا درگیر خود نگه داشت، و علیرغم فقدان اکشن زامبی، توانستم سطح قابل توجهی از تنش را حفظ کنم. با این حال، زمانی که تیتراژ شروع شد، نمی‌توانستم احساس کنم چیزی از دست رفته است. شاید بیشتر یک حس نتیجه گیری باشد. در بیشتر موارد، داستان شخصیت‌ها را در جایی که ما پیدا کرده‌ایم رها می‌کند.

Among the Living (2022) - IMDb

منظورم این است که این ممکن است فقط من باشم. شخصاً، من هرگز به بخش‌هایی از داستان‌های زندگی اهمیت نداده‌ام و ترجیح می‌دهم همه چیز به سمت یک طرح اصلی حرکت کند. به این ترتیب، Among the Living مانند یک کیسه مخلوط به نظر می رسد. من جهان‌سازی، شخصیت‌ها و اینکه چقدر بخش‌های خاصی مرا وادار به فکر کردن/ارزیابی چیزها کردند، دوست داشتم. اما عدم تمرکز بر داستان رانندگی و هر سکانس اکشن زامبی بزرگ می تواند فروش آن را برای برخی دشوارتر کند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق در ایران

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح