کد خبر : 209413
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 21:23

دانلود فیلم گل در اتاق زیر شیروانی ۲۰۱۴ با زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم گل در اتاق زیر شیروانی ۲۰۱۴ با زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم گل در اتاق زیر شیروانی ۲۰۱۴ با زیرنویس چسبیده طرفداران V.C. دیگ‌های پرفروش اندروز با نام «گل‌ها در اتاق زیر شیروانی» بیش از ۳۰ سال منتظر یک اقتباس وفادار در صفحه نمایش بودند. آن‌ها این را خواهند فهمید، اما نه چیز بیشتری از این تولید بی‌نظیر Lifetime که در اولین نقش اصلی‌اش، دزد

دانلود فیلم گل در اتاق زیر شیروانی ۲۰۱۴ با زیرنویس چسبیده طرفداران V.C. دیگ‌های پرفروش اندروز با نام «گل‌ها در اتاق زیر شیروانی» بیش از ۳۰ سال منتظر یک اقتباس وفادار در صفحه نمایش بودند. آن‌ها این را خواهند فهمید، اما نه چیز بیشتری از این تولید بی‌نظیر Lifetime که در اولین نقش اصلی‌اش، دزد زودرس «مردان دیوانه»، کیرنان شیپکا، دزد صحنه‌ی زودرس «مردان دیوانه» را به تصویر می‌کشد.

برای دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده اینجا کلیک کنید

The Dollanganger Saga" Flowers in the Attic (TV Episode 2014) - IMDb

دانلود گل در اتاق زیر شیروانی ۲۰۱۴ با زیرنویس چسبیده «گل‌ها» با نداشتن فضای گوتیکی که می‌توانست مطالب بی‌مصرف را به چیزی واقعاً دلچسب تبدیل کند یا به یک عامل کمپ فوق‌العاده که می‌توانست احساس گناه را تضمین کند، باید بر ترکیبی از نوستالژی و کنجکاوی تکیه کند تا بینندگان را جذب کند، یا خطر دیدن برنامه‌هایی را برای یک فیلم‌ساز در حال توسعه در ادامه فیلم داشته باشد.

هنگامی که در سال ۱۹۷۹ منتشر شد، کاوش اندروز در مورد یک خانواده بسیار ناکارآمد، به ویژه در میان بزرگسالان جوان محبوب شد. به تعبیر امروزی، رسوایی رسوایی در جایی بین محبت های عفیفانه حماسه «گرگ و میش» و عاشقانه صریح جنسی «پنجاه سایه خاکستری» قرار می گیرد.

Flowers in the Attic” TV Review Lifetime - Variety

چیزی که «گل‌ها» را منحصربه‌فرد می‌کند، مجموعه‌ای از پیچ و تاب‌ها است که آن‌قدر خنده‌دار و مضحک است که در مفصل لارس فون تریر احساس راحتی می‌کنند. در حالی که کایلا آلپرت، فیلمنامه نویس (“اعترافات یک خریدار”) بیشتر جزئیات را حفظ می کند، کارگردان دبورا چاو (“هزینه های بالای زندگی”) با داستان مانند فیلم های سریال های روزانه برخورد می کند.

قهرمان کتی دولانگانگر (شیپکا) زمانی که داستان شروع می شود به سختی یک نوجوان است و زندگی ظاهراً عالی او در حومه دهه ۱۹۵۰ با مرگ پدرش از بین می رود. مادر کتی، کورین (هدر گراهام)، نمی‌داند چگونه خانواده‌اش را سرپا نگه دارد، و به کتی و خواهر و برادر بزرگ‌ترش کریستوفر (میسون دای) اطلاع می‌دهد که همگی با مادربزرگی نقل مکان می‌کنند که بچه‌ها هرگز از وجودش خبر نداشتند.

این فقط اولین رشته در طول عمر اسرار و دروغ هایی است که در شرف آشکار شدن است – برای مثال، نام خانوادگی آنها حتی Dollanganger نیست، فاکس ورث است و خانواده کورین ثروتمندی کثیف هستند و عمارت قصری برای اثبات آن دارند.

Flowers in the Attic (2014 Lifetime) – Lifetime Uncorked

فیلم گل در اتاق زیر شیروانی ۲۰۱۴ با زیرنویس چسبیده هیجان در مورد خانه جدید آنها زمانی به وحشت تبدیل می شود که کورین و مادر کتاب مقدسش اولیویا (الن برستین) به کتی، کریستوفر و برادران دوقلوی کوچکتر کوری و کری اطلاع می دهند که آنها در یک اتاق خواب مجردی محبوس خواهند شد. اتاق زیر شیروانی مجاور تنها اتاق دیگری است که آنها اجازه ورود به آن را دارند. کورین ادعا می‌کند که دلیل آن این است که می‌تواند عشق پدرش را قبل از معرفی او به بچه‌هایی که فکر می‌کند او را تایید نمی‌کند، به دست آورد.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نمونه رپورتاژ آگهی موفق در ایران

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح